Pick me up

Vore det måndag idag så skulle det vara förståeligt att jag satt hemma med en hög av plugg och ingen ork till att göra något men det är lördag? Som det ser ut nu så ska jag bara ha en hemmakväll med familjen framför melodifestivalen och lite gott käk. Det känns faktiskt som mest uppskattat just nu med tanke på att jag varit sjuk hela veckan och jag mindre gärna går ut och blir sjuk igen. Idag väljer jag en mysig hemmakväll alla dagar i veckan före ett halvdassigt krök mitt ute i ingenstans. Beror helt klart på att det har blivit så fruktansvärt överskattat med krök/fester. De bästa festerna är (oftast) dem som man ser fram emot och dem som man har någorlunda planer inför. Visdomsord från en trött och halvsjuk Agge!
 

Kommentarer
ulliz säger:

ååh va fin

Svar: <3<3
Agnes Standar

2013-03-11 | 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback