2012

Januari
Lämnade lilla Laröd och flyttade in till stan, Tågaborg. Från att ha bott i ett ganska stort hus till att flytta till en lägenhet var en rätt stor omställning men jag vande mig rätt snabbt. Jag umgicks så ofta jag kunde med "vårt gäng" på helgerna och just nu finns det inget jag saknar mer. 





Februari
Jag köpte min alldeles egna underbara MacBook. Med tanke på att jag äntligen hade tillgång till en väl fungerande dator så började jag blogga mer! Började umgås mer med Beata och vi var som tightast. 



Mars 
-
 
April

Ägnade ovanligt mycket tid åt skolan och försökte verkligen uppnå dem resultat som jag strävade efter vilket dock gjorde att jag fick mindre tid åt kompisar.. Slingade också mitt hår för första gången och jag kände mig som mig själv igen.



Maj
Bästa tiden under vårterminen, helt klart. Allt gick bra i skolan och man kunde äta utomhus. Minns att det var ovanligt varmt så jag och Kriss tog alltid med oss mat till parken och satte oss där. Träffade den killen som jag faktiskt tyckte om på riktigt men det sket sig

Juni
Slutade ettan. Allting kändes helt sjukt för det hade gått så himla snabbt och helt plötsligt var vi inte minst längre. Började umgås med nytt folk, badade och spelade beachvolleyboll tills sent på natten på fria och åt mängder med glass. Gick på födelsedagsmiddag hemma hos Beata och inledde min sommar på bästa sett, med min bästa vän. Var även servitör hemma hos Hedvig för hennes bror på hans student. Firade midsommar med mina fina vänner och hade en underbar kväll. Satt utanför sofiero och kirrade gratis konsert.















Juli

Åkte till frankrike och spenderade en underbar semester där tillsammans med min familj i nästan en månad. Åkte till Paris, Italien, Monaco och Nice, åt glass i mängder och försökte bli brunare än vissa andra... Lyckades dock inte 





 
Augusti 
Kom hem från Frankrike och jag hade sån ångest över att skolan snart skulle börja. Utnyttjade verkligen alla tillfällen jag hade till att göra roliga saker. Såg världens bästa lasse på sofiero med heddi, bjöd hem lite folk till mig och grillade och mös med mina närmaste nästan varenda kväll. Vann också ett presentkort på Via 11! Det var rätt sjukt







September
Firade Elinas 17-årsdag hemms hos mig och hade en jättebra kväll. 




Oktober
Hade en rätt bra månad på grund av olika anledningar som jag inte tar upp här

November
MIN MÅNAD!! Fyllde 17 och kände inte mig lika liten längre. Hade verkligen världens bästa födelsedag. Tog jobbiga beslut som jag tänkt på under ett tag. Lärde känna nytt folk. Började festa mer än vanligt och hade verkligen jättekul. 






December
Umgåtts som mest med Alicia och Julia och verkligen haft det jättekul. Umgåtts mycket med familjen eftersom min bror och hans flickvän varit hemma. Haft en mysig jul och hoppas på en lika bra nyårsafton! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback